Mama Rose :)

Mama Rose :)

Total Pageviews

Wednesday 20 April 2011

All About My Beauty !!!!!

My Beauty bukan psl akulah tp anak dara aku No.3 lah.Aku panggil dia My Beauty sebab dlm 4 anak dara aku nie, mana aje aku pergi bawa dia org, org mesti cakap kat aku dia paling cantik :) Bangga le mama nie ye...hahaha tp mmg pun sebab muka dia ada iras2 nenek dia..my motherlah :)
Anak dara aku nie aku panggil Ayie tp kwn2 dia panggil dia Mya. Dia nie mmg aktif..mulut ramah, x sombong and mmg bagus kalo time perbahasan.Dia ni jugak lincah budaknya and ada masa boyish jugak dan garang.Mcm mana adik bongsu dia, dia pun x kurangnye. Sekrg ni dia, di Upper 6, tahun STPM lah so dia very busy with her life. Pencapaian dia not bad gak, waktu UPSR dulu score 4A 1B, PMR  5A 3B, Spm 3A and selebihnya Cdt, oklah tu, bersyukur aku, dia jugak very aktif dkm sukan, very good in Bola Jaring dan juga Pelari Jarak Jauh, pernah 2 tahun berturut-turut dia jd naib juara merentas desa sekolah dia waktu tu dia form 1 and 2, pernah 2  Cita2 dia nak jd Peguam ataupun Pensyarah. Jgn sekali-kali cr psl ngan dia, mmg kalahlah dlm perdebatan sebab ada aje jawapannya...mulut laser weh, x boleh cover and sometime very hot temper jugak kalo diusik, so better jgn usik...
 Dia juga adalah Naib Pengerusi 1 bagi Persatuan Belia kat Seremban nie,  Persatuan Belia Dinamik Barat.Dia mmg aktif dlm hal2 belia nie, maybe someday dia boleh jd alhi politik kat Malaysia nie...hahahaha, berangan gak aku niekan tp apapun aku tetap bangga ngan dia dan pencapaian dia setakat nie dan aku doakan dia akan lebih berjaya lagi. Tulahkan betul2 gak kata2 org melayu biar susah dulu, senang kemudian......apapun aku bersyukur kerana Allah beri aku ketabahan membesarkan anak2 aku nie, BOLEH GILER weh tp Alhamdullillah aku normal lagilah....watever pun SHE'S MY BEAUTY with a great BRAIN and I'm Proud of her......Same to  you, dear,  Mama doakan all the best for upcoming STPM...xoxo

No comments:

Post a Comment