Mama Rose :)

Mama Rose :)

Total Pageviews

Tuesday 5 April 2011

Kisah Jack Lee and Fatin Bazilah

Kalau semua nak tau ini 2 org add aku jd frenz kt fb,,yg satu mungkin gigolo or maybe playboy and yg satu lagi mungkin pompuan yg telah dibodohkan oleh gigolo atau playboy nie.Playboy bernama Jack Lee yg add aku bukan aku yg add dia, eh and selama dia add aku,aku belum lagi lah terima ape2 pm dr dia nie dan baru2 nie budak Fatin ni pulak add aku.Aku nie pulak sape yg add aku kt fb,aku accept je,x kisah pun.Kalau semua nk tau,aku hantu fb tapi bab main game je..lol..lol :D and die pm aku ngadu hal gigolo or playboy  nie, tgk bawah aku paste ape die tulis ...dan mungkin balasan aku dia salah tafsir and dia igt aku nak menggatal ngan jantan bangang mcm ni...and dia htr personal mesej kt aku smp kononya takut nnt suami ku tau and dia add suamiku dlm fb....rasanya nk mengadu kot tp masaalahnya aku ade sbb kukuh x remove jantan bangang ni dr fb aku...U all baca sendirilh mesej yg dh aku paste kt bawah antara aku ngan budak Fatin nie.....So utk rumusannya mcm nilah,aku nak katakan,benda2 mcm nie sebenarnya gunakan akal dan fikiran kita.Yang menonong percaya dan ikut cakap jantan buat ape.....Sering sgt org salah laman2 web mcm nie,bile terjd alkisah begini tp fikirlah secara logik dulu,laman2 social network ni yg salah ke atau kita manusia sendiri yg salah gunakan laman2 web mcm nie,SO FIKIR2KANLH SENDIRI YO!
Fatin Bazilah April 4 at 12:25am Reply • Report
u kenal dgn jack lee?i ni tak suka ganggu u tp i nak nasihatkan u yg dia ada niat jahat.kenapa ppn skaran mudah trema jantan yg tk di kenali ?mana harga diri sebagai ppn?nak salahkan jantan pun tak bule coz u yg bagi dia ambik kesempatan.dia bijak perdayakan ppn,hanya untuk seks.mana yg bodoh jadi mangsa...dan yg bijak akan delete dia..
So aku balas mcm nie:- Roselinda Ramli April 4 at 8:04am
sape tu??gigolo mane nie?....hahaha,kalau dia rase die nk kenakan i,i'll take the challenge, dia salah pilih org,tersalah lah sgt pilih org...hahaha, x pelah kalau dia nk cube anytime,kite tgk sape yg terkena nnt..and thanks for the info.U,jgn risau kalau dia jantan, i BETINA and even my hubby knows me...lol...lol
Fatin Bazilah April 4 at 4:42pm Report
i ingat u just remove jack lee.bkn u soran jadi mangsa,berlambak.dia suka ambik kesempatan bila ppn itu sdr yg bagi peluang,silap kita org ppn trema dia sebagai fren.dia akan ajak u borak2 psl seks,jadi i takut suami u dpt tahu mesti dia pun tk suka dan u jgn lah lawan org tk sopan cam jack lee,buang masa,just block,remove.
Roselinda Ramli April 4 at 10:55pm
mcm nilah,cik fatin bazilah.evrything that is going on in my fb,my hubby tau.and he is always logging in and out of my fb coz his in'charge of my Mafia War game so he knows everything,mcm pagi td dia baca mesej u,bila i bangun tido dia ckp ada mesej psl jack lee...and i baca and i went to his wall....and yes me and hubby tgk wall dia so my hubby ckp biarlh,and utk info u, x semestinya yg layan dia tu i, tu nasib dialah....and i pun hr2 keluar masuk fb suami sbb i in-charge with his cafe world...and yes i know u ada add dia jd friend and he accept sebab dia bagitau i td.I ngan hubby ada fb nie sebenarnya sbb kami berdua nie hantu games and becoz we can easily communicate with our kids.and YES,mesej u nie pun my hubby baca and apa yg i balas nie pun dia baca :) so i got no problem here :)

No comments:

Post a Comment