Mama Rose :)

Mama Rose :)

Total Pageviews

Monday 2 May 2011

Jangan KEPOH BOLEH XXXX?????

heranlh manusia nie,suka sgt kepoh hal org.....yg aku pelik tu, ada aje al-kisah org yg nak diambik tau....pelik2..aku nie mmg ramai member kt fb, yg veteran2 IT pun ade gak tp yg byk guna nama glamorlh..hehehe.X kisahlh tu, baru2 nie ade lh makcik nie htr email kt aku, katanya nak ajar aku tunduk kn suami.Boleh kau ajar aku...hahaha, .bile aku baca email nie, terus pening kepala aku....apa nie???ILMU tunduk suami, supaya suami ikut ckp dan x tinggalkan kita....Alahai makcik oiiii....kalau ye pun tau aku nie kepala giler2 ,x yahlh ajar benda mengarut bodoh nie, kalo betul pun wujud nape x ko aje yg praktikkan, yg aku heran kalo ko taulh ilmu nie, napelh pulak laki ko sendiri lari....wkwkwkwk...hahahaha...sakit perut aku membaca email makcik nie...mcm nie ajelh makcik yo, den nie bukanlh sangap sgt nk ikut benda tolol nie,  x yahlh nk sibuk2 tundukkn suami mcm nie...kalo die syg, syglh kalo dia dh x syg dia boleh jalan. kalo dia x ikhlas nak syg aku sebagai isteri nak buat apa aku menyemak lagi, perabih tenaga je...dosa yg ada pun aku x terjwp, nak tambah lagi benda bangang and khurafat nie.....x pelah makcikkkk...kalo ditakdirkn dh abis jodoh, lantaklh,BYK lagi benda yg aku boleh buat utk menyenangkn hati akuuu.....ko simpan jelh ilmu nie utk laki ko yg akan datang..suka kolh nak buat apa pun..x de aku kisah pun...
THANKS BUT NO THANKS :p

No comments:

Post a Comment